E-Posta

MX kayıtlarını değiştirirsem, Hostinger kontrol panelinden e-postaları yönetebilir miyim?

Alan adınızın MX kayıtlarını, varsayılan Hostinger'ın MX kaydından başka bir şekilde değiştirmeyi seçerseniz, e-posta hesaplarınız ve e-postalarınız artık Hostinger'da yönetilebilir olmayacak ve yapılandırmalar, değişiklikler ve ayarlar MX kaydınızın varış yerinde yapılmalıdır. E-postalarınızı Hostinger'dan yönetmeyi seçerseniz, endişelenmeyin, varsayılan MX kaydına kolayca geri yükleyebilirsiniz ve e-postalarınız yine Hostinger ile çalışmaya başlayacaktır.

"Gmail, [mydomain ]'in bu iletiyi gerçekten gönderdiğini (bir spamcı değil) doğrulayamadı" Bunu nasıl düzeltirim?

Gmail, kimliği doğrulanmamış e-posta gönderenler (https://support.google.com/mail/answer/180707) için kırmızı bir soru işareti profil fotoğrafı olarak gösterir: Bir Gmail kullanıcısı fareyi kırmızı soru işareti simgesinin üzerine getirdiğinde, aşağıdaki ileti görüntülenir: "Gmail, [mydomain ]'in bu iletiyi gerçekten gönderdiğini (bir spamcı değil) doğrulayamadı" Bunun nedeni, alan adınızın DNS Alan Editöründe hiçbir SPF kaydı bulunmamasıdır. Bir SPF kaydı oluşturmak için bu bağlantıdaki (h...

RoundCube gönderen alanını boş olarak gösteriyor

Güncellenmiş Roundcube sürümü posta göndermek için kimlikleri kullanır. Gönderen alanının boş olduğunu görürseniz, bir kimlik eklemeniz gerekecek. Bunu düzeltmek için lütfen aşağıdakileri yapın: 1) Roundcube'da Ayarlar'a gidin 2) Kimlikler sekmesini tıklayın 3) "Yeni Kimlik" 4) Sağdaki formu doldurun ve kaydedin. Aynı posta kutusundaki birden çok adresle gönderirseniz, birden fazla kimlik oluşturabilirsiniz. Posta gönderirken, birden çok varsa göndermek istediğinizi seçin.

RoundCube arayüzü nasıl güncellenir?

E-posta hesabınız çok uzun süre önce oluşturulduysa ve grafik kullanıcı arayüzünü (GUI) güncellemek istiyorsanız, bunu basitçe yapabilirsiniz: RoundCube'a giriş yapın, Ayarlar -> Kullanıcı Arayüzü'ne gidin ve dil ayarını değiştirin. Ardından, Kaydet'e basarak işlemi onaylayın.

Outlook'u nasıl kurabilirim?

Outlook'u bilgisayarınıza kurmak için, personelimiz tarafından yazılan öğreticiyi kontrol etmenizi öneririz, buradan (https://www.hostinger.web.tr/rehberler/outlook-mail-kurulumu-ve-ayarlari) bulabilirsiniz.

Webmailden silinen e-postaları nasıl kurtarabilirim?

E-postalar Hostinger'da otomatik olarak yedeklenmemektedir. En iyi çözüm, e-postaları yerel olarak kaydetmektir. Örneğin, Outlook, Hostinger'da saklanan e-postadan ayrı olarak, e-postaları bilgisayarınızda saklar.

E-postalarımı nasıl yedekleyebilirim?

E-postalarınız Hostinger'da otomatik olarak yedeklenmez ve e-postalarınızı Outlook, Mozilla Thunderbird ve benzeri gibi harici e-posta istemcilerinin yardımıyla yedekleyebilirsiniz. Bu konuda rehberimizi inceleyebilirsiniz: https://www.hostinger.web.tr/rehberler/mac-mail-thunderbird-outlook-yedekleme

E-posta yapılandırması nasıl yapılır?

E-posta Hesabınızı Outlook veya Thunderbird ile kullanmak için, ana bilgisayar, bağlantı noktası, kullanıcı adı ve şifre gibi hesap ayrıntılarınızı girmeniz gerekecektir. Bu bilgiler, kullanacağınız Protokole bağlı olarak değişebilir. E-posta Hesaplarınızın ayrıntılarını Kontrol Panelinizdeki E-posta Hesapları menüsüne giderek bulabilirsiniz. Yeni açılan sayfada, ek seçenekler için E-posta Hesaplarınızın yanındaki "+" işaretini tıklayın. Görünen seçeneklerden biri Bilgi olacak, tıkladığınızd...

MX kaydı Hostinger Mail Sunucusuna nasıl yönlendirilir?

Hostinger posta sunucusu tarafından posta almak için alan adı kontrol panelinize gidip DNS Alan Editöründen MX kaydınızı bu adrese yönlendirmeniz gerekir gerekir: mx1.hostinger. [countrycode] [Countrycode] - web sitenizin barındırıldığı Hostinger alan adı uzantısıdır, örneğin, web siteniz Hostinger.com'da bulunuyorsa, .com kullanın. Hostinger Türkiye ise web.tr :) kullanmalısınız: mx1.hostinger.web.tr Ayarlarınız aşağıdaki resimdeki olmalıdır:

Toplu eposta sebebiyle askıya alındım!

Toplu posta kesinlikle Hizmet Şartlarımız tarafından yasaklanmıştır. Belirlenen e-posta limitlerine ulaşmanız genellikle e-posta hizmetinin askıya alınmasına neden olacaktır. Posta sunucusu IP'sinin diğer sağlayıcılar tarafından kara listeye alınmasına neden olacağı için bu toplu posta sınırlamasını kaldıramayız. Sunucu, yüzlerce alan adını barındırabilir ve gerçek zamanlı olarak herkesi izlemek mümkün değildir; bu nedenle toplu e-postaları devre dışı bırakmak ve e-postalarınızın herhangi bir so...

Webmail'e URL adresi üzerinden nasıl erişirim?

E-posta hesaplarınıza Webmail'den erişmek için web sitenizin kontrol paneline her defasında erişmeniz gerekmez. Web postanıza doğrudan tarayıcınızdan erişmek için kullanılabilecek iki yöntem vardır: 1. E-posta hesaplarınıza erişmek için "genel URL" yi buradan kullanabilirsiniz: https://webmail.hostinger.web.tr/ 2. Alternatif olarak, kendi Alan adınızı da kullanabilirsiniz: http://webmail.YOURDOMAIN.web.tr İkinci yöntemin düzgün çalışabilmesi için, Alan adınızın ad sunucularımızı (nameserve...

E-posta gönderebiliyorsanız, ancak e-posta alamıyorsanız sorun nasıl düzeltilir?

E-posta almıyorsanız, bunun birçok farklı nedeni olabilir. Bunun kullanılan ayarlarınızla ilgili bir sorun olmadığından emin olmak için https://www.digwebinterface.com/ bu sayfaya gidin "Type" olarak MX'i seçerek alan adınızın MX kaydını buradan kontrol etmeyi deneyin. Bu değer şu şekilde olmalıdır: "mx1.hostinger.web.tr" eğer farklı bir değer görüyorsanız Hosting hesabınızın kontrol panelindeki MX Kaydını Düzenle kısmından MX kaydınızı düzenleyebilirsiniz. MX kayıtlarınız doğru olduğu halde...

E-postam neden spam klasörüne gidiyor?

E-postalarınız çeşitli nedenlerle SPAM klasörlerine gidebilir. E-postanızın içeriğine bağlı olarak, alıcı tarafında belirlenmiş filtreleme yapılandırmaları nedeniyle SPAM olarak düşünülebilir. En iyi çözüm doğrudan alıcının sunucusuyla iletişime geçmektir. Diğer durumlar şunları içerir: Alan adınız bir SPAM alan adı olarak işaretlendi veya e-postaları gönderdiğiniz sunucu kara listeye alındı. Korkmayın - sunucularımızdan birinde kara liste problemi yaşanırsa, sorun birkaç saat içinde çözülür.

Nasıl e-posta imzası oluşturabilirim?

RoundCube posta istemcisini kullanıyorsanız Ayarlar -> Kimlikler bölümünden e-posta imzanızı oluşturabilirsiniz. Devam etmek için e-posta adresinizi listeden seçmeniz gerekmektedir. Adım adım talimatlar ve olası imza türleri ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için konuyla ilgili rehberimize buradan (https://www.hostinger.com/tutorials/how-to-create-an-email-signature-in-roundcube/) ulaşabilirsiniz.

Kaç tane e-posta alıcısına sahip olabilirim?

Bu sınırlar tüm Paylaşılan Hosting paketleri için geçerlidir: Webmail (RoundCube) yoluyla 15 ve SMTP ile en fazla 50 alıcıya sahip olabilirsiniz

Tüm e-postaları nasıl yakalayabilirim?

Tüm E-Postaları Yakala, alan adınıza gönderilen tüm e-postaları yönlendirmenizi sağlayan etkili bir özelliktir. E-posta hesabının var olup olmadığı önemli değildir. Yanlış yazılmış e-posta hesaplarına gönderilen e-postaları yakalamak istiyorsanız, bu özellik son derece kullanışlıdır. Alan adınıza gönderilen tüm e-postaları yakalam için Kontrol Panelinize erişin ve Tüm E-Postaları Yakala menüsünü bulun. Tüm E-Postaları Yakala menüsüne eriştiğinizde Tüm E-Postaları Yakala kısmını göreceksin...

Posta hizmetlerini nasıl etkinleştirebilir / devre dışı bırakabilirim?

Alan adınız için kısmen veya tamamen e-posta hizmetlerini devre dışı bırakabilir / etkinleştirebilirsiniz. Bu hizmetlerden bazıları toplu eposta gönderimi nedeniyle otomatik olarak kapatılabilir. Posta hizmetlerini etkinleştirmek / devre dışı bırakmak isterseniz, web sitenizin kontrol paneilne gidin ve Posta Servis Kontrolü menüsünü bulun. Yeni açılan sayfada Posta Servis Kontrol panelini göreceksiniz. PHP Sendmail, POP3 / IMAP ve SMTP hizmetlerinizi ayrı ayrı açabilir veya kapatabilirsiniz.

E-posta hesaplarımı nasıl yönetebilirim?

E-posta hesaplarınız,hosting hesabınızın kontrol panelinde bulunan E-posta Hesapları menüsünün yardımıyla kolayca yönetilebilir. E-posta Hesapları menüsünde, aşağıdaki Yeni E-posta Hesabı Oluştur bölümünü göreceksiniz. Bu bölümde, alan adınız veya alt alanınız için e-posta hesapları oluşturabilir ve bunun için bir disk alanı sınırı belirleyebilirsiniz. Aynı sayfada, mevcut E-posta hesaplarınızı yönetilebilir: hesap için disk alanı kotasını değiştirebilir, şifreyi değiştirebilir, gelen kötü a...

E-posta adresim için otomatik yanıtlayıcıyı nasıl kurabilirim?

E-posta hesabınız için otomatik yanıt oluşturmak için web sitenizin kontrol paneline erişin ve Otomatik Cevaplayıcılar menüsünü bulun. Açılan sayfada e-postalarınız için otomatik yanıtlar oluşturabilirsiniz. Bu otomatik yanıtın ne zaman başlayacağı veya e-postanın otomatik yanıtları ne zaman durdurması gerektiğine ilişkin belirli saatleri de seçebilirsiniz.

E-posta adresimi Google ile yönetebilir miyim?

Elbette yapabilirsiniz! Gelen e-postalarınızı Google ile yönetmek isterseniz alan adınızın MX kayıtlarını önce Google'a yönlendirmeniz gerekir. Hesabınızın Kontrol Paneline gidin ve MX Kaydını Düzenle menüsünü bulun. Açılan sayfada sadece Google ile kullanmak istediğiniz Alan adını seçin ve Google MX kayıtları oluştur'u tıklayın.

MX Kayıtlarını nasıl düzenleyebilirim?

MX (mail exchanger) kaydı, alan adını e-posta sunucusuna yönlendirir. Başka bir deyişle, mx kaydı yardımı ile alan adınıza e-posta almak istediğiniz sunucuyu tanımlayabilirsiniz. Alan adınızın MX kaydını düzenlemek için, websitenizin Kontrol Paneline erişin ve "MX Kaydını Düzenle" menüsüne tıklayın. Yeni açılan sayfada, "Alan adının MX Kaydını Düzenle" kısmını göreceksiniz. Buradan istediğiniz MX kaydını ayarlayabilir veya varsayılan kaydınızı geri yükleyebilirsiniz.

E-posta hesabını nasıl yönlendirebilirim?

Herhangi bir E-posta hesabınıza gelen e-postalarınızı, başka bir e-posta hesabına yönlendirebilirsiniz. Gelen e-postayı bir hesaptan diğerine yönledirmek için, Kontrol Panelinize erişin ve "Eposta Yönlendiricileri" menüsüne tıklayın. Eposta Yönlendiricileri menüsünde, "E-Posta İleticisi Oluştur" kısmını göreceksiniz. Buradan eposta yönlendirmenizi kuracaksınız. E-posta hesabınız için yönlendirme oluşturmadan önce e-posta hesabınızın oluşturduğunuzdan emin olun.

Webpostama nasıl erişebilirim?

E-posta hesaplarınıza Webposta yardımıyla, tarayıcınızı kullanarak erişebilirsiniz. Her hesabınız için ayrı ayrı Webpostaya erişmek için websitenizin Kontrol Panelinden "Webposta" menüsünü bulun ve tıklayın. Açılan ekranda E-posta hesaplarınızın listesini göreceksiniz. Ulaşmak istediğiniz E-posta hesabınızın yanındaki E-posta butonuna tıklayın. Webpostanıza Kontrol Paneliniz aracılığıyla erişirken şifreniz gerekmemektedir.

E-posta hesabımın ayrıntılarını nerede bulabilirim?

E-posta Hesabınızı Outlook veya Thunderbird ile kullanmak için, ana bilgisayarınız, bir bağlantı noktası, kullanıcı adı ve şifre gibi hesap ayrıntılarınızı girmeniz gerekecektir. Bu bilgi, kullanacağınız protokole bağlı olarak değişebilir. E-posta Hesaplarınızın ayrıntıları Kontrol Paneline girerek ve E-posta Hesapları menüsüne giderek bulunabilir. Yeni açılan sayfada, ek seçenekler için E-posta Hesaplarınızın yanındaki "+" işaretini tıklayın. Görüntülenen seçeneklerden biri Bilgi olacak, tıkl...

E-Posta mesajı boyutu limiti nedir?

Şimdiki e-posta mesajı boyutu limiti 25 MB'dir. Eğer daha büyük e-postalar göndermeye ihtiyacınız varsa kendi e-posta sunucunuzu yapılandırabileceğiniz VPS planlarımıza göz atmanızı öneririz.

E-Posta gönderme limitleri nedir?

Şu anda, paylaşılan sunucularımızda plana göre saat başına SMTP e-postası gönderim sınırları: E-posta hesabı başına: 200/200/500 (Single/Premium/Business) Alan Başına: 1000/1000/1000 (Single/Premium/Business) Bunlar da dakika başına Sendmail (PHP postası) limitleri: Single: 60 Premium: 60 Business: 120 SMTP sınırlarının saat başı, PHP Sendmail sınırlarının dakika başı olduğunu unutmayın. Bu sınırlar değiştirilemez ve bu sınırların üzerine çıkılması bir e-posta hizmetinin askıya alınm...

Akıllı telefonda e-posta hesabı nasıl kurulur?

Telefonunuzda e-posta hesabınızı kurmak için aşağıdaki adımları takip ediniz: 1. Üye alanınıza giriş yapınız. 2. "Eposta Hesapları" kısmına devam ediniz. 3. "Bilgi" kısmını göreceksiniz. Lütfen buradaki bilgileri kullanarak kurulumu tamamlayınız ve e-posta hesabınız problemsiz çalışmaya başlayacaktır.

E-Posta gönderip/alamıyorum.

E-posta gönderirken veya alırken hata alıyor musunuz? Size geri dönen bir e-posta oluyor mu? Lütfen bu bilgilerle yardım fişi oluşturunuz ve biz de size yardımcı olacağız.

Toplu e-posta göndermeliyim, üçüncü parti SMTP kullanabilir miyim(Google gibi)?

Alan adı uzantınızdaki (e-posta@alanadiniz.com) bir e-postadan (toplu) posta göndermeniz gerekiyorsa ve limitimiz sizin için çok düşükse, harici SMTP sunucularını kullanabilirsiniz. Bunun için Gmail hizmetlerini kullanmanızı öneririz. Google GMail, bir GMail hesabı olan herkes tarafından kullanılabilen ücretsiz bir SMTP sunucusu sunmaktadır. Bir GMail hesabınız yoksa, GMail hesap oluşturma sayfasında bir tane oluşturabilirsiniz. Daha sonra, posta istemcinizi giden posta sunucusu için GMail'i k...

Yeni MX kaydım çalışmıyor.

Eğer MX kaydınızı değiştirdikten sonra e-posta hesaplarınızda problem yaşıyorsanız lütfen problemin sunucularımızdan kaynaklanmadığını not ediniz. MX kayıtları değiştirildiğinde artık bizim sunucularımız sizin e-postalarınız için çalışmıyor demektir. Eğer bir yerde hata olduğunu düşünüyorsanız, yeni e-posta sağlayıcınız ile görüşmenizi öneririz.

Başka webposta temaları kurabilir miyim?

Ek web posta temaları, varsayılan web posta istemcimiz için yüklenemez. Bununla birlikte, VPS sunucularımızda kendi web posta istemcinizi kurabilir, özel temalar ekleyebilirsiniz.

What is your POP/SMTP information?

You can find POP and SMTP information on the cPanel. Choose your hosting account and go to Details section to find the Email details.

Nasıl e-posta hesabı oluşturabilirim?

E-posta hesabı oluşturmak için kontrol panelinizin E-Posta Hesapları kısmını kullanabilirsiniz.

Exim başka bir portta çalışıyor mu?

Evet, SMTP için 2525 portunu ve güvenli SMTP için 465 ve 587 portlarını da kullanabilirsiniz.

İstenmeyen gelen e-postaları nasıl engellerim?

Sunucularımızda zaten gelişmiş spam koruma araçları bulunmaktadır. Bu nedenle bu konu hakkında endişelenmeniz gerekmez.

E-Posta yönlendiriciyi nasıl kurabilirim?

Kontrol panelinizin E-Posta Yönlendiricileri kısmından kolaylıkla bir yönlendirici kurabilirsiniz.

Kendi webposta istemcimi kurabilir miyim?

Evet, kendi webposta istemcinizi kurmanız mümkündür.

Webposta'ya nasıl ulaşabilirim?

Webposta'ya http://webmail.hostinger.web.tr adresinden veya http://webmail.örnek.com gibi site adresinizden ulaşabilirsiniz.

E-Posta hesap şifresini nasıl değiştirebilirim?

Webmail parolanızı değiştirmenizin iki yolu vardır. 1- E-posta şifrenizi Kontrol Paneliniz > E-posta Hesapları bölümünden değiştirebilirsiniz. Not: Eski şifreyi hatırlıyor olmanız gerekmiyor. 2) Webmail parolanızı RoundCube içerisinden kendiniz değiştirebilirsiniz. Basitçe Roundcube web postanıza giriş yapın ve Ayarlar -> Şifre'ye gidin. Orada şifrenizi değiştirebileceksiniz.